Kahvio Kaarnikka


Kahvio Kaarnikka palvelee kaikkia Lapin keskussairaalassa asioivia ja työskenteleviä: potilaita, vierailijoita ja työntekijöitä. 

Valittavana on suolaista ja makeaa, virvokkeita, sanoma- ja aikakauslehtiä sekä lahja- ja hygieniatuotteita.

Osastoille lähetettävät kukkatervehdykset tilataan suoraan kukkakauppa Elrikasta. Linkki Kukkakaupan internet-sivuille: Kukkakauppa Elrika

Kahvitarjoilut, joissa on ulkopuolinen maksaja, tilataan kahviosta
p. (040) 682 4871. Poikkeuksena ovat yli 60 henkilön kahvitukset, jotka tilaataan aina ravintokeskuksesta p. (040) 546 2453.
 

Aukioloajat  30.8.-31.12.2021
ma - pe klo 7.30 - 17.30
la klo 10.00 - 15.00
su suljettu

 

Tulevat suunnitellut poikkeusaukioloajat 2021
ma 6.12. itsenäisyyspäivä suljettu
to 23.12. Jouluaaton aatto klo 7.30 - 15.00
pe 24.12.-26.12. Joulun pyhät suljettu
pe 31.12. inventaariopäivä klo 7.30 - 12.00

                               

Aukioloajat  1.1.-5.6.2022
ma - pe klo 7.30 - 17.00
  la - su suljettu

 

Tulevat suunnitellut poikkeusaukioloajat 2022
to 6.1. Loppiainen suljettu
pe 7.1. lyhennetty aukioloaika klo 7.30 - 15.00

Ilmoitamme aukioloajoista ja muuttuvista ajoista  kahvion ovessa. 
Kiitos ymmärryksestä.
 

 

Koronan leviämisen ehkäisemiseksi

(omavalvontasuunnitelma päivitetty 6.9.2021)

Asiakaspaikat palautettu täysimääräiseksi (60), kuitenkin istumapaikkojen täyttyessä, ostokset tulee ostaa mukaan take away-periaatteella, sillä jokaisella asiakkaalla tulee olla istumapaikka. Kahvioon ei saa jäädä odottamaan istumapaikkojen vapautumista. Ruuhkautumisen estämiseksi asiakkaan tulee jonottaa ulkona, jos kahden metrin turvaväli ei toteudu ja istumapaikkaa ei ole saatavilla. Suosittelemme lähimaksun käyttöä käteisen sijaan.

Edellytämme asiakkailtamme:

  • ethän tule flunssaisena kahvioon
  • pesethän tai desinfioit kätesi ennen kahvioon tuloa
  • noudatathan kahden metrin turvaväliä toisiin asiakkaisiin tai kahvion henkilökuntaan
  • suosittelemme kasvomaskin käyttöä

Henkilökuntamme:

  • noudattaa erityisen tarkkaa hygieniaa kaikissa työvaiheissa
  • työskentelee vain terveenä
  • noudattaa annettua turvaväliä (2 m) asiakkaaseen ja muistuttaa asiakasta tarvittaessa riittävistä turvaväleistä
  • käyttää kasvomaskia asiakaspalvelutilanteessa
  • toivottaa sinut tervetulleeksi!